Algemene voorwaarden Restobar West 72 Loyalty Club Spaarprogramma
De ‘West 72 Loyalty Club’ van Restobar West 72, is een loyaliteitsprogramma waarmee ‘Deelnemers’ die zich hebben geregistreerd door middel van het aanmaken van een account en zich voor het loyaliteitsprogramma hebben aangemeld punten kunnen verzamelen (‘Credits’) door het afrekenen van een kassabon bij Restobar West 72 met een minimale waarde van €20,00. Deze Credits kan de Deelnemer inwisselen voor door Restobar West 72 vastgestelde ‘Beloningen’. Tevens kan de Deelnemer gebruik maken van door Restobar West 72 geselecteerde deals, events en andere aanbiedingen.
Deze Voorwaarden beschrijven hoe Deelnemers kunnen deelnemen aan het Loyaliteitsprogramma, Credits kunnen sparen en toegang kunnen krijgen tot en gebruik
kunnen maken van het platform, de systemen en de gerelateerde diensten, zoals aangeboden door Restobar West 72. Deelname aan het Loyaliteitsprogramma houdt
acceptatie van deze Voorwaarden in. Met vragen over de Voorwaarden kan contact worden opgenomen met Restobar West 72 via info@west72.nl.
Restobar West 72 behoudt zich het recht voor om deze Voorwaarden te wijzigen. Een wijziging kan betrekking hebben op, maar is niet beperkt tot, de inhoud van het
Loyaliteitsprogramma, de werking van het Platform en de voorwaarden voor het verzamelen en inwisselen van Credits. Restobar West 72 informeert de Deelnemers over belangrijke wijzigingen in deze Voorwaarden via het Platform.
1. Deelname
1.1 De Deelnemer mag het Platform alleen gebruiken in overeenstemming met de bepalingen in deze Voorwaarden. Restobar West 72 heeft het recht om de Deelnemer van het Loyaliteitsprogramma uit te sluiten indien de Deelnemer niet aan voornoemde verplichting voldoet en/of indien blijkt dat er onjuiste, onvolledige of misleidende gegevens zijn verstrekt of op ander wijze geprobeerd is fraude te plegen met het Account of op het Platform.
2. Beëindiging
2.1 De Deelnemer kan de deelname te allen tijde beëindigen door zich af te melden voor het Loyaliteitsprogramma binnen het Account of door het Account op te heffen.
2.2 Restobar West 72 kan deelname van de Deelnemer aan het Loyaliteitsprogramma te allen tijde beëindigen door:
- Het beëindigen van de toegang tot het Platform;
- Het beëindigen van het Loyaliteitsprogramma;
- Het verwijderen van het Account; of
- Door de Deelnemer hiervan schriftelijk in kennis te stellen, hetzij via het Platform, hetzij via een sms-bericht, via e-mail of een push-bericht in de App.
2.3 Restobar West 72 is niet aansprakelijk voor enige schade die voortvloeit uit de beëindiging van het Loyaliteitsprogramma.
3. Account
3.1 Om toegang te krijgen tot het Loyaliteitsprogramma moet een Account worden aangemaakt op https://www.west72.nl.
Door een Account aan te maken, ga je akkoord met en bevestig je dat je:
- Gebruik maakt van een geldig e-mailadres;
- Toestemming hebt van een wettelijke vertegenwoordiger als je jonger bent dan 18 jaar;
- Niet meer dan één Account registreert, noch een Account namens iemand anders registreert of een vals of misleidend Account aanmaakt;
- Het Account niet overdraagt aan een ander (rechts)persoon;
- De beveiliging van je gebruikersnaam, wachtwoord en andere vertrouwelijke informatie met betrekking tot je Account waarborgt;
- Restobar West 72 onmiddellijk op de hoogte stelt in het geval van bekend of vermoedelijk onbevoegd gebruik van het Account, of een (mogelijke) inbreuk op de beveiliging, met inbegrip van verlies, diefstal of verlies van het wachtwoord voor je Account;
- De nodige maatregelen neemt om te voorkomen dat het Account onbevoegd wordt gebruikt door contact met Restobar West 72 op te nemen om je inloggegevens te wijzigen of door contact op te nemen met de derde partij, zoals Facebook en Apple, met welke gegevens je het Account hebt aangemaakt; en
- De gegevens van het Account bijwerkt en up-to-date houdt, met inbegrip van alle e-mailadressen en andere contact- of persoonsgegevens die we nodig hebben bij het aanmaken van het Account.
3.2 De Deelnemer is verantwoordelijk voor het bijhouden van actuele contactgegevens in het Account. Restobar West 72 is niet verantwoordelijk voor onjuiste, onvolledige of onnauwkeurige informatie die door Deelnemers tijdens hun deelname aan het Loyaliteitsprogramma wordt verstrekt.
4. Loyaliteitsprogramma Credits sparen
4.1 Elke keer als Deelnemer bij Restobar West 72 met zijn/haar Account de door Restobar West 72 vastgestelde producten afrekent bij Restobar West 72, en de kassabon volledig is voldaan, spaart de Deelnemer Credits. De Deelnemer ontvangt 1 Credit voor elke Euro die is afgerekend, waarbij een minimale besteding van €20 geldt.
4.2 Kassabonnen die zijn betaald zonder gebruik te maken van het Account leveren geen Credits op. Hierop kan achteraf ook geen aanspraak worden gemaakt.
4.3 Van tijd tot tijd kan door Restobar West 72 de mogelijkheid worden geboden om extra Credits te sparen. Hiervoor moet voldaan worden aan de dan geldende voorwaarden.
4.4 Credits zijn geen fysieke dragers en worden niet in eigendom overgedragen. Zij geven een Deelnemer geen verworven recht of belang en hebben geen geldwaarde zoals een wettig betaalmiddel. Als zodanig zijn Credits niet inwisselbaar voor contant geld, kortingen of andere producten of overdraagbaar aan derden. De verkoop, schenking of ruil van Credits is niet toegestaan en Restobar West 72 kan het Account beëindigen van Deelnemers die proberen Credits te verkopen.
4.5 Credits die bij beëindiging van het Loyaliteitsprogramma op het Account van een Deelnemer blijven staan vervallen en kunnen niet meer worden ingewisseld of op andere wijze te gelde worden gemaakt. Credits kunnen niet worden overgedragen naar andere
programma’s van Restobar West 72, tenzij Restobar West 72 dit naar eigen goeddunken expliciet anders bepaalt en de Deelnemers hierover heeft geïnformeerd.
5. Credits inwisselen
5.1 Om opgespaarde Credits in te wisselen dient de Deelnemer gebruik te maken van de online Wallet op zijn/haar telefoon of een fysieke West 72 Loyalty Club-kaart.
5.2 Er kunnen per betaling maximaal twee beloningen afgerekend worden met Credits.
5.3 Alleen Restobar West 72 bepaald welke Beloningen voor Credits inwisselbaar zijn, voor welke periode en hoeveel Credits hiervoor benodigd zijn. De beschikbare Beloningen kunt u vinden via het portaal op www.west72.nl/loyalty-club
5.4 Restobar West 72 behoudt zich het recht voor om het aantal Credits dat nodig is voor een bepaalde beloning te wijzigen zonder nadere toelichting.
5.5 Restobar West 72 kan van tijd tot tijd Deelnemers kortlopende aanbiedingen doen om Credits in te leveren voor andere beloningen. Deze aanbiedingen zijn mogelijk slechts gedurende een beperkte periode beschikbaar onder de dan geldende voorwaarden.
5.6 De Deelnemer dient voor het inwisselen van opgespaarde Credits zelf bij een medewerker van Restobar West 72 aan te geven dat de punten ingewisseld mogen worden.
6. Niveaus
6.1 Het Loyaliteitsprogramma van Restobar West 72 bevat 4 niveaus:
Niveau naam | Besteding over de laatste 365 dagen |
Vereiste | Behoud |
---|---|---|---|
Member | 0-499 Credits | Automatisch lid bij aanmelding in het loyaliteitsprogramma | Blijf een Member zolang het programma wordt ondersteund en je je aan de algemene voorwaarden houdt. Na 2 deelnamejaren geen bezoek aan Restobar West 72 word je automatisch verwijderd uit het systeem |
Explorer | 500-1499 Credits | Verdien minimaal 500 credits per deelnamejaar EN bezoek Restobar West 72 minstens 6 keer per jaar | Blijf een Explorer zolang het programma wordt ondersteund en je je aan de algemene voorwaarden houdt. Bij niet voldoen aan de Vereiste, ga je per jaar 1 niveau achteruit. |
Expert | 1500-2999 Credits | Verdien minimaal 1500 credits per deelnamejaar EN bezoek Restobar West 72 minstens 9 keer per jaar | Blijf een Expert zolang het programma wordt ondersteund en je je aan de algemene voorwaarden houdt. Bij niet voldoen aan de Vereiste, ga je per jaar 1 niveau achteruit. |
Legend | ≥ 3000 Credits | Verdien minimaal 3000 Credits per deelnamejaar EN bezoek Restobar West 72 minstens 12 keer per jaar | Blijf een Legend zolang het programma wordt ondersteund en je je aan de algemene voorwaarden houdt. Bij niet voldoen aan de Vereiste, ga je per jaar 1 niveau achteruit. |
6.2 Restobar West 72 behoudt zich het recht voor de voordelen, voorwaarden en bestedingslimieten voor de verschillende niveaus op elk moment en zonder opgaaf van redenen te wijzigen. Restobar West 72 is niet verplicht de Deelnemers hierover voorafgaand te informeren.
6.3 Voor de indeling in niveaus wordt op dagelijkse basis gekeken naar de besteding en het aantal bezoeken van een Deelnemer gemaakt met het Account in de afgelopen 365 dagen. Op het moment dat de besteding én het aantal bezoeken over de afgelopen 365 dagen de niveaugrens overschrijdt, zal de Deelnemer een upgrade krijgen naar het volgende niveau
6.4 Wanneer een Deelnemer binnen 365 dagen niet de minimale besteding of het aantal bezoeken behaalt voor zijn niveau, gaat een Deelnemer na deze 365 dagen terug naar een lager niveau. Dit houdt in dat een Deelnemer na het bereiken van een nieuw, hoger niveau, minimaal 365 dagen in zijn nieuwe niveau blijft.
6.5 Een Deelnemer kan gebruik maken van de Beloningen die voor elk niveau bepaald zijn en te vinden zijn op www.west72.nl/loyalty-club
7. Deelnemers
7.1 Restobar West 72 kan alle maatregelen nemen die het noodzakelijk acht, met inbegrip van de opschorting of beëindiging van de toegang van de Deelnemer tot het Account en het Platform en/of beëindiging van het Account zelf zonder voorafgaande kennisgeving, indien:
- Restobar West 72 dit noodzakelijk acht om haar rechten onder deze Voorwaarden en in het Platform te beschermen;
- Restobar West 72 dit noodzakelijk acht in het kader van de naleving van de overeenkomsten waarbij het partij is;
- Deelnemer een bepaling van deze Voorwaarden heeft geschonden;
- Deelnemer het Platform (vermoedelijk) onrechtmatig heeft gebruikt;
- Restobar West 72 verdachte activiteiten met betrekking tot het Account vermoedt of heeft geconstateerd;
- Deelnemer content uploadt die als beledigend, onwettig, kwaadwillig of discrimineren wordt beschouwd.
8. Privacy
8.1 Om Deelnemers toegang te geven tot het Loyaliteitsprogramma verzamelt Restobar West 72 de volgende persoonsgegevens:
– Voor- en achternaam
– Geboortedatum (voor controle op leeftijd (18+) en een verjaardagscadeau)
– E-mailadres
8.2 Restobar West 72 verwerkt je persoonsgegevens onder artikel 8.1 op basis van vier verwerkingsgrondslagen, namelijk:
(1) het gebruik van persoonsgegevens voor de uitvoering van een overeenkomst;
(2) het gebruik van persoonsgegevens omdat dit noodzakelijk is voor de behartiging van het gerechtvaardigde belang van Restobar West 72;
(3) op basis van toestemming en
(4) indien het gebruik van persoonsgegevens noodzakelijk is voor het nakomen van een wettelijke verplichting.
De persoonsgegevens worden door Restobar West 72 uitsluitend verwerkt voor de volgende verwerkingsdoeleinden:
a. Accountgegevens
In je account vind je de door jou opgegeven persoonsgegevens terug. Daarnaast kun je ook eerdere transacties inzien. Bij het betalen van een kassabon met gebruikmaking van het loyaliteitsprogramma worden de in het account ingevulde gegevens automatisch verwerkt.
b. Algemeen contact
Je naam en e-mailadres kunnen wij gebruiken voor het verstrekken van de door jou aangevraagde informatie of het afhandelen van je vraag en/of klacht.
c. Verjaardagscadeau
Je geboortedatum wordt gebruikt om je een verjaardagscadeau aan te bieden als onderdeel van het Loyaliteitsprogramma.
d. Analyse en marktonderzoek
We analyseren en verbeteren onze dienstverlening continue en doen hiervoor onder andere diverse marktonderzoeken.
e. Het versturen van onze e-mailnieuwsbrief
Uitsluitend indien je daarvoor aparte toestemming hebt gegeven, gebruiken we je naam en e-mailadres om je onze e-mailnieuwsbrief toe te sturen. Hierin staat voor jou interessante informatie of aanbiedingen van Restobar West 72. In e-mails die je van Restobar West 72 ontvangt is de mogelijkheid tot afmelden opgenomen.
9. Intellectueel eigendom
9.1 Alle intellectuele eigendomsrechten op en samenhangende met het Platform rusten bij Restobar West 72 of door Restobar West 72 ingeschakelde derden. Niets in deze Voorwaarden mag worden geïnterpreteerd als een overdracht of overdracht aan jou van intellectueel eigendomsrechten op het Platform, of enige andere inhoud en materiaal dat aan Restobar West 72 toebehoort.
9.2 Deelnemer mag de content van het Platform waaronder tekst, software, scripts, flashbestanden, afbeeldingen, foto’s, geluiden, muziek, video’s, bedrijfsnamen en logo’s, die beschikbaar zijn via het Platform niet zonder de uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Restobar West 72 gebruiken, kopiëren, reproduceren, wijzigen of verspreiden.
9.3 Deelnemer mag geen enkel hulpmiddel, programma, script of toepassing gebruiken om een deel van het Platform te scrapen, te indexeren, te meten of op andere wijze te dataminen.
9.4 Deelnemer verleent aan Restobar West 72 een eeuwigdurende, onherroepelijke, royaltyvrije, niet-exclusieve licentie (met inbegrip van het recht om de licentie te noveren of toe te wijzen, en om de licentie in sub licentie te geven) om alle content te gebruiken, te reproduceren, aan te passen, te wijzigen en te communiceren voor welk doel dan ook, met inbegrip van het opnemen van dergelijk materiaal in reclame-, promotionele en marketingcampagnes van Restobar West 72.
10. Disclaimer en garanties
10.1 Het Platform wordt geleverd op een “as is”-basis zonder enige garantie met betrekking tot de kwaliteit, staat, nauwkeurigheid of geschiktheid voor een bepaald doel, en Restobar West 72 garandeert niet dat het Platform vrij zal zijn van defecten noch ononderbroken, accuraat, volledig, actueel, stabiel, foutloos of op elk moment beschikbaar zal zijn met betrekking tot zijn werking.
10.2 Voor zover wettelijk toegestaan, is Restobar West 72 niet aansprakelijk voor enige schade, van welke aard dan ook, die voortvloeit of samenhangt met (deelname aan) het Loyaliteitsprogramma. Druk-, spel-, zet- of vergelijkbare fouten kunnen Restobar West 72 niet worden tegengeworpen en kunnen op geen enkele wijze een verplichting van Restobar West 72 in het leven roepen.
10.3 Deelnemer is aansprakelijk voor alle schade die voortvloeit uit zijn/haar handelingen of nalatigheden in strijd met de Voorwaarden of onrechtmatige handelingen in de context van het Loyaliteitsprogramma, zonder afbreuk te doen aan enige andere rechten van Restobar West 72.
11. Algemeen
11.1 Deze Voorwaarden wordt beheerst door Nederlands recht.
11.2 Indien een of meer bepalingen van deze Voorwaarden nietig of ongeldig zijn, is Restobar West 72 bevoegd om een of meer vervangende bepalingen vast te stellen die de aard en betekenis van de nietige of ongeldige bepaling zo dicht mogelijk benaderen, zonder nietig of ongeldig te zijn.