WEST 72 LOYALTY CLUB

Ons loyaliteitsprogramma

Spaar Credits voor leuke beloningen!

al member?

Graag willen wij onze loyale gasten bedanken. Daarom hebben we een speciaal loyaliteitsprogramma ontwikkeld waar je, bij elke euro die je in onze restobar besteedt, credits spaart die je in kan wisselen voor leuke beloningen! Een heerlijke cocktail, high wine of gerechten van ons menu, genoeg opties!

Let op: per bezoek kun je max. 2 opgespaarde beloningen verzilveren. Daarnaast zijn Members zelf verantwoordelijk voor het laten scannen van de clubkaart om credits te sparen en/of verzilveren tijdens het afrekenen. Dit is op een later moment niet meer mogelijk.

KLIK HIER voor onze algemene voorwaarden en de gebruiksregels van ons loyaliteitsprogramma. Bij aanmelding voor deze West 72 Loyalty Club ga je automatisch akkoord met deze voorwaarden en gebruiksregels.

JOIN THE CLUB!

Sparen voor credits is heel gemakkelijk!
Meld je aan door te klikken op onderstaande link.

AANMELDEN

Je digitale club-kaart daarna altijd snel bij de hand? Volg de instructies in de bevestigingsmail om je club-kaart toe te voegen aan je wallet.


Al member? Klik op de knop hieronder en check je creditsaldo, voor welke beloningen je kan sparen en meer!

LOGIN

Veelgestelde vragen

Hoe maak ik een account aan?

Meld je gemakkelijk aan voor het loyaliteitsprogramma via de aanmeld button hierboven.

Hoe kan ik Credits sparen?

Voor iedere euro die je bij West 72 besteedt ontvangt je één credit. De Credits worden opgeslagen op jouw West 72 member kaart of digitale Wallet. Voordat je afgerekend hebt dien je zelf aan te geven lid te zijn van onze Loyalty Club om te sparen of verzilveren.

Waar kan ik mijn Credit saldo en beloningen zien?

Je kunt je Credit saldo en beloningen inzien door in te loggen op jouw persoonlijke account. Je kunt hier komen via bovenstaande inlogbutton of vraag tijdens je bezoek aan de bediening om jouw saldo en beloningen te checken.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Wil je je e-mailadres waarop je account geregistreerd staat wijzigen? Hiervoor helpt onze back-office je graag verder.

Mail je oude e-mailadres, nieuwe e-mailadres én spaarkaart nummer(s) naar info@west72.nl. Zij zullen je verder helpen.

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Wil je de nieuwsbrieven en e-mails met persoonlijke voordelen van Restobar West 72 niet meer ontvangen? Klik dan onderaan die e-mails op de link om je uit te schrijven.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Wat jammer dat je hebt besloten om te stoppen met sparen Restobar West 72! Weet je het zeker? Stuur je verzoek dan door naar info@west72.nl, dan helpen wij je graag verder.